Általános szerződési feltételek

1. ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK

1.1 Üzemeltető a Danill, a.s.(a továbbiakban: Üzemeltető)

1.2 Vevőnek számít minden személy amely bármilyen módon kapcsolatba lép az Üzemeltetővel vásárlás szándékában, amelyet az Üzemeltető forgalmaz.

1.3 Vevőnek számít minden személy amely bármilyen módon kapcsolatba lép az Üzemeltetővel, azzal az igénnyel, hogy az olyan terméket szerezzen be amely nincs a kínálatában, vásárlás céljából.

1.4 Felhasználó, amennyiben belép az Üzemeltető által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

1.5 Üzemeltető fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak változtatását.


2. RENDELÉS

2.1 A terméket a Vevő a következő képpen rendelheti meg:
a) webshop használatával

2.2 A rendelés elküldésével a Vevő kötelezettséget vállal a termék átvételére és kifizetésére.

2.3 Az Üzemeltető munkanapokon 24 órán belül megerősíti a rendelést e-mailben vagy telefonon és egyúttal közli a termék elérhetőségét illetve várható a szállítás határidejét. Minden megerősített rendelés kötelező erejű.

2.4 Az Üzemeltető kötelességet vállal a megfelelő termék és mennyiség szállítására a rendelés alapján.

2.5 A rendelés törlése a Vevő részéről utánvétel esetén 15:00-ig lehetséges a megerősítés napján, banki utalás esetén 24 órán belül a rendelés megerősítése után ok nélkül. Ebben az esetben a rendelés megszüntetése díjmentes. A Vevő az Üzemeltető e-mailen címen vagy telefononszámán is megszüntetheti a rendelést. Az Üzemeltető a rendelés megszüntetéséről a Vevőt e-mailen vagy telefonon informálja. Az esetben, ha az összeg a megrendelt árura át lett utalva, az Üzemeltető visszautalja a pénzt a Vevő számlájára.

2.6 Ha a Vevő később szünteti meg a rendelést mint ahogy a 2.5 pontba van foglalva, az Üzemeltető jogosult a rendelés végösszegének 30% kérvényezni törlési díj gyanánt.

2.7 Az Üzemeltető jogosult a rendelés megszüntetésére ha a megrendelt terméket nem tudja biztosítani.Ilyen esetben az Üzemeltető visszautalja a Vevő számlájára az áru összegét vagy más terméket ajánl a Vevőnek.Az Üzemeltető az esetben is megszüntetheti a rendelést ha a Vevő hamis, hibás adatokat ad meg.


3. TERMÉK ÁRAK

3.1 A termék eladási ára mindig aktuálisan van feltüntetve ÁFÁval együtt az eladó weboldalán

3.2 Az rendelésbe a szállítási költségek is bele vannak foglalva.
Az Üzemeltető nem számláz postaköltséget az esetben ha a rendelés NETTO ára túlhaladja a 52 000Ft.
Az Üzemeltető 2% kedvezményt nyújt az ügyfélnek ha utánvétellel vagy elektronikus banki utalással fizet és az összeg NETTO ár túlhaladja a 52 000Ft.
Az Üzemeltető 2% kedvezményt nyújt az ügyfélnek ha banki utalása 3 napon belül történik és az összeg NETTO ár túlhaladja a 52 000Ft.

3.3 Az Üzemeltető jogosult az árak megváltoztatására előző értesítés nélkül, ez nem érvényes a már megrendelt cikkre.


4. FIZETÉS

4.1 A Vevő fizetési lehetőségei:
a) online kártyás fizetés
b) elektronikus banki utalás
c) postai utalvány
d) utánvétel


5. SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

5.1 A szállítási határidő a termékre változhat abban az esetben ha a kért termék jelenleg nincs raktáron és a központból kéne rendelni. Ebben az esetben az Üzemeltető értesíteni fogja a Vevőt a szállítás határidejéről. Ha a Vevőnek nem felel meg a szállítási határidő a rendelést megszüntetheti ahogy a 2.5 pontba van foglalva.

5.2 A rendelés megerősítése utána a termékek melyek raktáron vannak, utánvétel esetén azonnal feladásra kerülnek. Ha a Vevő más fizetési módot választ amelyek a 4.1 pontba vannak foglalva a feladás a számla kifizetése és a összeg megérkezése után történik.


6. SZÁLLÍTÁS

6.1 Az Üzemeltető biztosítja a szállítást amelyet a Vevő választ :
a) DPD futárszolgálat
b) Személyes átvétel

6.2 A szállítás a rendelésben megadott címre kerül.

6.3 A Vevőnek átvétel során muszáj leellenőrizni, hogy a csomag nincs-e megsérülve.

6.4 Futárszolgálattal való szállításnál a csomag biztosítva van és szükség esetén "törékennyel" jelölve.

6.5 A csomagban megtalálható lesz a számla.

6.6 A csomagért az átvétel után az Üzemeltető felel. Átvételnek az számít amikor a csomagot a Vevő aláírásával megerősítve átveszi. 

6.7 Az Üzemeltető nem vállal felelőséget ha a futárszolgálat későn szállítja a rendelt csomagot. Az esetben ha a csomag megsérül szállítás közben a futárszolgálat vállal felelőséget amelynél a csomag mindig be van biztosítva. Ilyen esetben az Üzemeltető új árut küld a Vevőnek miután a futárszolgálat kifizette a keletkezett kárt. 
6.8 Az Üzemeltető nem vállal felelőséget ha a gyártó nem tudja biztosítani az árut. Ez esetben a Vevőnek joga van az áru összegét visszaigényelni. 


7. SZAVATOSSÁG ÉS JÓTÁLLÁS 

7.1 Az eladó és vásárló kötelességeit és jogait az áru meghibásodása esetén a polgári törvénykönyv szabályozza.

7.2 Amennyiben az áru meghibásodott és ezt átvételkor nem lehetett észrevenni, a Vevőnek joga van jótállást igénybe venni.

7.3 A jótállás nem vonatkozik az árura amely normál használat közben keletkezik.


8. ADATVÉDELEM

8.1 A regisztrációhoz szükséges adatokat az Üzemeltető harmadik személy részére nem adja ki.

 

Léván 01.07.2013